מוזלי תמנגו

ארוחת בוקר נפלאה בטעמי תמר ומנגו, עשירה בטעמים וערכים תזונתיים. המנגו נמצא בשיאו בחודשי הקיץ והוא עשיר מאוד בנוגדי חמצון שמגנים על הגוף מפני נזקים ומחלות שונות. על שיבולת השועל נכתב כבר רבות: דגן מזין, בעל טעם עשיר ויתרונות תזונתיים רבים. בין היתרונות שיפור תפקוד מערכת העיכול, הורדת רמות כולסטרול והענקת תחושת שובע לאורך זמן.

מספר מנות:

מנה אישית

רכיבים:

  • 2 כפות גדושות של שיבולת שועל דקה או בינונית
  • פרוסת מנגו חתוכה לקוביות קטנות
  • 1 תמר מג'הול קצוץ
  • כוס יוגורט עיזים

אופן ההכנה:

  1. מערבבים את כל החומרים ומשהים לעשר דקות לפחות. בזמן ההשהיה, הטעמים מתמזגים, שיבולת השועל מתרככת והיוגורט מסמיך
  2. ניתן להכין את המנה בבוקר עם הקימה ולהשהות בזמן שעוסקים בסידורי הבוקר השונים, או להכין בקופסא לפני שיוצאים מהבית ולאכול בעבודה

הערות למתכון:

  • הנמנעים ממוצרי חלב יכולים להחליף את היוגורט במשקה חלב אורז או ברסק תפוחים